ویر نیوز (روزنامه روستای ویر)

ویر نیوز (روزنامه روستای ویر)

رخداد های روستای ویر وتوضیح موقییت روستا در استان وخبرهای دیگر


به گزارش خبرگزاری ویرنیوز از زنجان، ایرج رحمانی ظهرهفتم دی ماه 1391 در جلسه بررسی مشکلات ورزش روستای ویر اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم روستای ویر نیاز شدید این روستا به سالن ورزشی است.

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مکانی به این منظور در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد، برای تجهیز آن اقدام می‌کنیم.

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مکانی به این منظور در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد، برای تجهیز آن اقدام می‌کنیم

همچنین درادامه این جلسه بخشدار سلطانیه نیز ضمن تقدیر از حضور مسئولان در روستای ویر اظهار امیدواری کرد: با احداث سالن ورزشی در سال آینده مشکل جوانان این روستا که یکی از بزرگترین روستاهای بخش است، حل شود.

 

همچنین در بخش دیگری از این جلسه عضو شورای اسلامی روستای ویر نیز ضمن بیان اینکه یکی از مشکلات مهم این روستا نیاز شدید به سالن ورزشی است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر روستای ویر دارای 3 هزار نفر جمعیت است، که این امر نیاز این روستا را به سالن ورزشی بیشتر می‌کند.

لازم به ذکر است، در این جلسه برخی از مسئولان شهرستانی، تعدادی از ائمه جمعه شهرستان، اعضای شورای اسلامی، جمعی از معتمدین روستا حضور داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین سلیمی ویری ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:سالن ورزشی روستای ویر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , viyarnews.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com